בניית אפליקציה מחיר

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

יש לכם רעיון לאפליקציה מנצחת ואתם רוצים לברר כמה יעלה לכם לבנות אותה? ובכן, בתהליך של בניית אפליקציה מחיר הוא בהחלט פרמטר שיכול להכריע את היכולת שלכם להוציא את הרעיון שלכם אל הפועל, אבל יהיה זה נכון מבחינתכם לראות זאת כמעין מבחן לרצינות שלכם ולחשיבות של הרעיון שלכם. פיתוח אפליקציה הוא תהליך שיכול להיות מאוד לא זול ולהגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים. אם אתם לא מוכנים להשקיע את הסכום הנדרש בכדי לבנות את האפליקציה, אז אולי מדובר באפליקציה שלא צריכה להיבנות מלכתחילה על ידכם. אפליקציה היא מוצר ועסק, והיא יכולה לייצר הכנסות במיליוני דולרים. כמו כל עסק, גם אפליקציה דורשת השקעה ואת ההשקעה הזאת אתם מוכרחים להיות מסוגלים להניח על השולחן.

מדוע התהליך של בניית אפליקציה הוא כל כך יקר?

כאמור, בתהליך של בניית אפליקציה מחיר הוא מרכיב מפתח שיכול להכריע את גורלה ורבים מהיזמים שחושבים על רעיון לאפליקציה, יורדים מהסיפור ברגע שהם מבינים כמה יעלה להם להפוך את הרעיון לאפליקציה עובדת. מחיר זה יכול להגיע בדרך כלל למספר עשרות אלפי שקלים ובמקרי קיצון גם למאות אלפי שקלים. העניין הוא שההגדרה של העלות הזאת כיקרה היא פשוט לא נכונה ואחרי שתבינו מה נדרש בכדי לבנות אפליקציה, אולי גם תגלו שמדובר במחיר זול יותר ולא תבינו איך בכלל ניתן לבנות אפליקציה במחיר כל כך נמוך. פיתוח אפליקציה הוא תהליך ארוך וסיזיפי שמורכב ממספר שלבים ומשורה ארוכה של אלמנטים ובכלל זה אפיון אפליקציה, חוויית משתמש, מסכים, כפתורים, שדות טקסט, זרימה של תהליכים בתוך האפליקציה, חיבורים למערכות חיצוניות שונות, קליטת מידע, עיבודי מידע, פלט, עיצוב גרפי של כל רכיב ורכיב, תכנות בשפת מובייל אנדרואיד, אפל או שתיהן גם יחד ועוד. כל אלה דורשים אנשי מקצוע מתחומים שונים, ניהול נכון של התהליך, שעות עבודה רבות ובסופו של דבר גם רווח ממנו מתפרנס בית התוכנה.

כמה יעלה לכם לפתח את האפליקציה שלכם?

בהערכת העלות של בניית אפליקציה מחיר הפיתוח תלוי מאוד במאפיינים של האפליקציה, במה שהיא יודעת לעשות, במורכבות שלה, במספר המסכים ובעיבודי המידע שהיא צריכה לבצע. כך למשל, הפיתוח של אפליקציה כמו פייסבוק או רשת חברתית אחרת, יכול לעלות מיליונים רבים של דולרים, לעומת פיתוח של משחק גרפי פשוט, יכול להיות זול מאוד ברמה של עשרת אלפים שקלים. מרבית האפליקציות ניתנות לפיתוח בטווח של מספר עשרות אלפי שקלים ולמינימום הזה אתם רוצים לצפות. ככלל, מומלץ מאוד לגשת למשימה בגישה עסקית רצינית, לבנות תכנית עסקית, לגייס את המימון הנדרש מכל מקור רלוונטי ולהיכנס לתהליך שהוא לא פחות מתהליך של בניית עסק חדש. שימו לב שלאחר בניית אפליקציה מחיר השיווק שלה יכול להיות גבוה עוד יותר ולאורך זמן רב יותר וגם את זה צריך לקחת בחשבון.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!