כתיבת אפליקציה

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

יש לכם רעיון לאפליקציה חכמה אבל אתם לא יודעים איך להוציא אותו אל הפועל? ובכן, כבר בשלב הזה כדאי שתשלימו עם זה שאת האפליקציה הזאת צריך לבנות והתהליך של כתיבת אפליקציה הוא תהליך שדורש ידע מקצועי, ניסיון ולרוב גם השכלה רשמית. אם אין לכם את אלה, אתם פשוט לא יכולים לעשות את זה לבד, המה גם שאם חשובה לכם הצלחת האפליקציה, זה ממש לא מומלץ לבנות אפליקציה באופן עצמאי, גם אם היה לכם את הידע הנדרש בתחום של כתיבת אפליקציה. אז מה כולל התהליך הזה ומי מבצע אותו? על כך בשורות הבאות.

מה כולל התהליך של כתיבת אפליקציה?

כתיבת אפליקציה הוא למעשה מונח שמתייחס לתהליך של בניית אפליקציה משלב הקונספט/ הרעיון ועד השלב של אפליקציה עובדת שמוצגת בחנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל. תהליך זה מתחיל באפיון האפליקציה ובניית חוויית המשתמש. בשלב זה יש להבין בדיוק מה אמורה האפליקציה לעשות, מה יהיו התהליכים שיבוצעו על ידה, מהו הקלט לאפליקציה, מהו הפלט שלה, מהם העיבודים שהיא צריכה לבצע, המסכים שהיא צריכה לכלול, המרכיבים והאלמנטים בכל מסך, העיצוב הכולל וכל פרט אחר שבסופו של דבר יהיה חלק מהאפליקציה. רק לאחר השלמת שלב האפיון מתחיל השלב של כתיבת אפליקציה, שלב שמבוצע על ידי מתכנתים מקצועיים ומנוסים. שימו לב, שכל אפליקציה יכולה להיבנות לחנות האפליקציות של אנדרואיד, לחנות האפליקציות של אפל או לשתי החנויות גם יחד. עבור כל חנות נדרשת שפת תכנות שונה ותהליך נפרד של כתיבת אפליקציה. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לבנות את האפליקציה שלכם לשתי החנויות גם יחד, המחיר הכולל הוא לא כפול. ישנה עלות בגין כתיבת האפליקציה לחנות אחת, אנדרואיד או אפל, ולאחר מכן יש לבצע התאמה של האפליקציה לשפת התכנות השנייה בתוספת עלות מסוימת.

מי מבצע את תהליך הכתיבה?

כאמור, כתיבת אפליקציה הוא בעצם תהליך תכנות ולכן תהליך זה מבוצע במסגרת בתי תוכנה המתמחים בבניית תוכנות למערכות מחשב. ישנם בתי תוכנה שונים המתמחים בתחומים שונים של תכנות, למשל תכנות לענף הפיננסים, תכנות למובייל, תכנות גרפי וכן הלאה. לצורך כתיבת אפליקציה עליכם למצוא בית תוכנה המתמחה בכתיבת אפליקציות לעולם המובייל וכיום ישנם לא מעט בתי תוכנה המציעים את השירות. שימו לב שאם תחפשו מספיק טוב, תוכלו למצוא גם חבר'ה צעירים שעובדים מביתם ויהיו מוכנים לכתוב עבורכם את האפליקציה, אבל אם אתם רוצים אפליקציה איכותית שיכולה להתחרות מול אפליקציות אחרות, אפליקציה עם עיצוב מנצח, עם חוויית משתמש מושלמת ועם תפקוד מלא ללא תקלות, חשוב שאת הפעולה של כתיבת אפליקציה תבצעו במסגרת בית תוכנה מומחה, הכולל בתוכו צוות של מאפייני אפליקציה, מעצבים גרפיים, מתכנתים, מנהלי פרויקטים ואנשי שיווק שיודעים את העבודה ומבצעים אותה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!