קידום קבוצה בפייסבוק

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

בניתם או שאתם מעוניינים להקים קבוצת פייסבוק מצליחה? קבוצת פייסבוק יכולה להצליח בשתי צורות מרכזיות: פעם אחת אם הקבוצה עוסקת בתחום שכולם רוצים להיות מעורבים בו, מייצרת תכנים איכותיים ומעניינים וזוכה לשיתופים אורגניים של החברים בה. פעם שניה, אם הקבוצה עושה מספיק פעולות לקידום ושיווק הפעילות שלה, גם כאשר הנושא שלה הוא לא נושא שמתאפיין בשיתופים אורגניים רבים. העניין הוא שכל קבוצה שהיא, בין שיש לה חשיבות בעיני הציבור ובין שלא, חייבת לבצע תהליך של קידום קבוצה בפייסבוק על מנת להגיע למסה קריטית של חברים, ממנה ניתן יהיה לפרוץ קדימה ולהתפתח.

פייסבוק – רשת חברתית ולא רשת שיווק

מה שרבים שוכחים הוא שפייסבוק היא אינה רשת שיווק אלא רשת חברתית. פייסבוק בנויה על הקונספט של שיתוף עם חברים בתוך מעגלים חברתיים שונים. בהתאם לכך, גם אם יש לכם את מספר החברים המקסימלי שמאפשרת פייסבוק, זה לא אומר שהם כולם נחשפים למסרים ולפוסטים שלכם. פייסבוק היא גם עסק בעל מטרות רווח ולכן היא מבצעת פעולות שונות להגבלת התפוצה של פוסטים אורגניים בכדי לאלץ את כל מי שרוצה לשווק דבר מה, לעשות שימוש בכלי הפרסום שלה. מעבר לכך, קידום קבוצה בפייסבוק לא יכול להסתמך כל כולו על פעילות בתוך פייסבוק. ישנן פעולות נוספות שיש לבצע, החל מפרסום בגוגל, דרך הקמת אתר וקידומו בגוגל וכלה ביחסי ציבור במדיה הכללית. היקף המאמץ במסגרת קידום קבוצה בפייסבוק תלוי כמובן בטיב הקבוצה, במטרה שלשמה אתם מקימים אותה ובערך שאתם מצפים להפיק ממנה. לא כל אחד ישקיע ביחסי ציבור לקידום קבוצה בפייסבוק, אבל גם במקרה כזה, ישנן פעולות רבות שחובה לבצע על מנת להעלות את הקבוצה על פסים של הצלחה.

כיצד מבוצע קידום קבוצה בפייסבוק?

קידום קבוצה בפייסבוק הוא תהליך עסקי שגרתי שיש לבצע בכל עת ולא מדובר באירוע של זבנג וגמרנו. הקידום מתבסס על פוסטים אורגניים ושיתופים בקבוצות אחרות, בדפים, בתגובות, בפוסטים פרטיים וכן הלאה. הוא מתבסס על מודעות פרסומת בתוך פייסבוק ומחוצה לה והוא מתבסס על פעולות נוספות שניתן לבצע, לרבות הקמת אתר, יחסי ציבור, הפקת סרטונים, שידורי לייב וכן הלאה. כדי שהקידום יצליח, חייבים בעלי הקבוצה להיות דדיקייטיד לתהליך, להיות מוכנים לבצע את כל הפעולות הנדרשות ואם צריך אז גם להעלות סרטונים ושידורי לייב, אבל התהליך כולו חייב להיות מנוהל על ידי גורם מקצועי, המתמחה בתחום של קידום קבוצה בפייסבוק, יודע מהן הפעולות שיש לבצע, איך לבצע אותן, איך לנסח את הטקסטים, איך לבנות מודעת פרסומת ואיך לנהל את כל הפעילות במסגרת התקציב הנתון. בכל מקרה, אם אתם מקימים קבוצה בפייסבוק ורוצים להביא אותה להצלחה, פנו לגורם מקצועי ותוכלו לגלות שזה לגמרי אפשרי וגם לא כל כך יקר.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!