פרסום בפייסבוק: איך פייסבוק יכולים לעזור לעסקים מקומיים

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה בישראל ובעולם, יש מיליוני ישראלים המשתמשים בפייסבוק, רובם מבלים באתר ידי יום. לכן בעלי עסקים קטנים ומקומיים יכולים להיעזר במערכת הפרסום של הרשת החברתית כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים, להגדיל מכירות, ליצור נוכחות וירטואלית מרשימה ועוד. הפרסום בפייסבוק מתאים לרוב העסקים, גם לעסקים מקומיים קטנים ובינוניים, ואין צורך בתקציב גדול כדי לפרסם ברשת החברתית, אך חשוב לעשות זאת נכון.

פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים ומקומיים

כדי לפרסם בפייסבוק יש להקים פרופיל עסקי, הדף העסקי נועד להציג את החברה כמותג, להעלות תכנים שיווקיים ואחרים, להעלות תמונות של מוצרים או של בית העסק, ליצור קהל עוקבים הכולל לקוחות קיימים ופוטנציאליים, לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ולהבין מהם אילו מוצרים או שירותים הם מחפשים.

לאחר הקמת הדף העסקי מומלץ להשתמש במנהל המודעות, כלומר במערכת הפרסום המתקדמת שפייסבוק מציעה למפרסמים. חשוב לציין כי אחת הטעויות הרווחות בקרב בעלי עסקים קטנים ומקומיים היא להשתמש באפשרות לקדם פוסטים לא דרך מנהל המודעות, ולמעשה הם זורקים את כספם לחינם.

באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק אפשר להקים ולתכנן קמפיינים מוצלחים שמביאים לתוצאות הרצויות, וזאת בעלות יחסית נמוכה המתאימה לתקציב הפרסום של עסקים קטנים רבים. באמצעות מנהל המודעות אפשר לקבוע ולבחור את מטרת הקמפיין, להגדיר את מאפייני קהל היעד המתאים לפרסום, ויש לנסח את המודעה, להעלות תמונה איכותית, לצרף סרטון וכדומה.

עסקים קטנים יכולים ליהנות מאפיק פרסום אטרקטיבי וממחירים זולים יחסית לעומת אמצעי פרסום אחרים בדיגיטל. אחד היתרונות העיקריים לעסקים מקומיים המתכננים לפרסם בפייסבוק הוא האפשרות להציג את מודעות הפרסום לפי מיקום גיאוגרפי מדויק. אפשרות המיקוד של קהל היעד לפי מיקום גיאוגרפי מאפשרת לעסקים המקומיים והקטנים להשקיע נכון את תקציב השיווק שלהם ולייצר לידים איכותיים רק מלקוחות הנמצאים במרחק קצר מהעסק עצמו.

להגדיר נכון את רדיוס החשיפה למודעות הפרסום

עסקים מקומיים לרוב מציעים שירות ללקוחות הנמצאים במרחק קצר מהעסק או ללקוחות המתגוררים בעיר בה נמצא העסק. במערכת הפרסום של פייסבוק אפשר לקבוע את רדיוס החשיפה לקמפיין, לכן אם העסק ממוקם בכפר סבא אפשר להציג את המודעה רק בפני לקוחות פוטנציאליים המתגוררים בעיר וסביבתה. ברירת המחדל היא 25 ק"מ אך ניתן לשלוט ברדיוס החשיפה של מודעת הפרסום.

כמו כן, פרסום בפייסבוק מאפשר לעסקים המקומיים להגדיר את קהל המטרה לפי פרמטרים נוספים מעבר לאזור גאוגרפי, למשל טווח גילים, מגדר, שפה, תחומי עניין ועוד. בנוסף, יש לקבוע תקציב יומי בהתאם למטרות העסקיות. חשוב לנסח היטב את המלל והטקסט של מודעת הפרסום כדי ליצור עניין בקרב הגולשים שנחשפים למודעת הפרסום.

חשוב להדגיש כי פרסום בפייסבוק מתאים לעסקים קטנים ומקומיים, בתקציב קטן אפשר להגיע לקהל יעד שמאפייניו ידועים ולייצר לידים איכותיים כדי להגדיל מכירות ולהפוך למותג מצליח, עדיף להיעזר במומחים לפרסום בפייסבוק.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!