הגישה המנצחת של עיצוב אתרים

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

כולנו יודעים שעיצוב של אתר, שונה מאוד מעיצוב רגיל המיועד למוצרי דפוס. אולם, מה ההבדל בין עיצוב של אתר לבין עיצוב למוצרי פרסום רגילים? ההבדל הוא בגישה. עולם הUX, מבוסס על הרגלי החשיבה הקוגניטיביים של האדם. ולכן, מעצבי האתרים המקצועיים ביותר, עורכים מחקר שלם על העסק והמותג לפני שניגשים לעיצוב האתר. ולכן, עיצוב האתר כולל תהליך שלם של פיצוח בריף ובניית אסטרטגיה, ואפיון האתר. ורק לבסוף, מכינים את הסקיצה העיצובית.

בשביל עיצוב אתר מקצועי צריך מחקר מקיף!

כדי לעצב אתר בצורה טובה שתגרום לגולש להישאר באתר, (שזה חשוב גם למקדם אתרים שתעבדו איתו אחר כך) יש לבצע מחקר מקיף על העסק. מדוע שלב זה נחוץ כל כך בתהליך עיצוב אתרים? משום, שעיצוב האתר מתבסס על האופן בו האתר יהיה בנוי ומחולק. ולשם כך, יש צורך להכיר היטב את מהות העסק. בשביל אפיון נכון של דפי האתר, יש צורך להכיר טוב את המשתמשים. באתר מוצג החומר על העסק בצורה נעימה וידידותית. כאשר רוצים לעצב חנות דיגיטלית, יש ללמוד היטב את הקטגוריות הראשיות, ותתי הקטגוריות של המוצרים בשביל חלוקה נכונה.

מהי חוויית משתמש?

עיצוב נכון של אתר, מתבסס על חוויית משתמש. כאשר בעל עסק בונה אתר, הוא צריך לגרום שלגולש יהיה נעים להיות בו. ולכן, אסור שהאתר יהיה מסוסך ומורכב מדי. המעצב, צריך ליצור אצל הגולש חוויה. לשם כך, פותחו מספר טכניקות מנצחות. הטכניקה המוכרת לנו ביותר, היא עיצוב אייקונים. זוהי שפה מיוחדת, בה מעבירים לגולש מידע באמצעות סמלים. טכניקות אחרות, משלבות אנימציה בתוך האתר. כפתורים רבים בנויים מ2 צדדים המתחלפים בלחיצת כפתור.

מהם ההבדלים בין עיצוב אתר למחשב הביתי, לבין עיצוב אתר לנייד?

עיצוב אתר לטלפון נייד, שונה מאוד מעיצוב אתר למחשב הביתי. הגדלים הקטנים של מסכי הניידים, יוצרים למעצבי האתרים אתגרים. בדרך כלל, התפריטים באתרים לניידים יהיו אנכיים, ונפתחים בלחיצת כפתור. מעצבי האתרים הטובים, אוהבים ליצור אתרים נגללים בהמשכים. כלומר, הגולש קורא את המסך, וההמשך או כפתור ההנעה לפעולה, נמצא במסך הבא, ולכן, הגולש יצטרך לגלול. כאשר מעצבים אתר לנייד, מומלץ לשלב באתר בעיקר אפליקציות כמו טופס, חנות, ועוד פונצקיות שימושיות.

סקירה קלה של כללי עיצוב מנצחים.

קשה לתת את כל תורת עיצוב האתרים על רגל אחת. אולם, ישנם מספר כללים בסיסיים. עיצוב אתר יפה, הוא עיצוב מינימליסטי. אסור למעצבי אתרים להשתמש ביותר מ2-3 צבעים באתר אחד. כל סט של צבעי אתר, חייב לכלול את הצבע הלבן. כפתורי ההנעה לפעולה באתר, חייבים להיות בצבע הפחות דומיננטי של האתר. ומדוע? כדי שכפתורים אלו יהיו בולטים. כאשר בונים מתפריט לאתר, חשוב שבתפריט יהיו רק 7-9 פרטים. לכל פריט בתפריט, צריכים להיות רק 7-9 פריטים מתחתיו בתת תפריט.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!