הסוד להצלחה – מיתוג לעסקים

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

מדהים לבחון כיצד תמיד יש מקום לעוד עסק שלכאורה נראה זהה לעשרות עסקים אחרים, אך זאת כאמור נכון רק אם העסק מצליח להגדיר את הזהות הייחודית לו שנמצאת מתחת לקליפה וכמובן להאדיר אותה, כך שגם אם ניקח 10 דוכני פלאפל, עדיין כל דוכן יכול בקלות למצוא את הייחודיות שמאפיינת אותו ובזכותה למשוך קהל לקוחות שיעדיף להגיע רק אליו, וזאת גם אם כול עשרת הדוכנים סמוכים אחד לשני, באותו הגודל ומציעים אותה רמת מחירים. אי לכך חשוב להבין שמיתוג לעסקים הוא בעצם הסוד להצלחה – היכולת לזקק את מהות העסק ולגרום לאותה מהות למשוך לקוחות, ובכדי לעשות את שני הצעדים החיוניים האלו נדרשים להתמחות בשיווק.

בואו נדבר תכל'ס

מבקשים להבין שחור על גבי לבן מהו מיתוג? ובכן מדובר בתעודת הזהות של בית העסק, בתעודת זהות שצריכה ליצור עניין בגבולות הציפיות של קהל היעד, עובדה שמובילה לציין שאין לבנות מיתוג מהאוויר, אלא יש להביט מקרוב על סך המשתנים ובהתאם להגדיר מה מאפיין את העסק ומה מגדיר את קהל היעד (מגדר, תחומי עניין, גיל, עיסוק וכדומה), כך שאט אט מבינים כיצד נכון לעצב הן את ההיבטים הוויזואליים של העסק (לוגו, צבעוניות, צורניות וכדומה) והן את ההיבטים הטקסטואליים (קריאייטיב, סלוגן, כותרות, שם העסק, סיפור מותג, אודות, כתבות תוכן וכדומה).

תת מודע

בין היתר מיתוג טוב צריך להיכנס לתת מודע. הוא צריך להשפיע על בחירות של אנשים גם כשהם לא עומדים לרכוש את המוצר וכמובן על אופי ההתנהלות בעת האינטראקציה עצמה, וזאת ניתן להשיג באמצעות שימוש בצבעים, סאונד, סלוגנים וכדומה, ועל כן מיתוג לעסקים איכותי צריך לשחק על התפר שבין מודע לסמוי, כך שאם נחזור לדוגמה הראשונית (דוכן פלאפל), נציין שאדם רעב שנחשף למיתוג של הפלאפל ידמיין את המנה, ורק אז יבין שהיא בדיוק מה שהוא רוצה לאכול.

מיתוג מתפתח

חשוב לדעת שגם אם כבר קיים מיתוג מנצח, יש לדעת מתי הוא זקוק לריענון, ולו כי המוצר עצמו, או אופי הביקוש השתנה. מכאן שבתחום השיווק הדיגיטלי כמו בתחום השיווק הדיגיטלי תמיד צריך להיות עם היד על הדופק ולבחון מתי נדרשים שינויים, וכאשר ניגשים לגעת במיתוג הקיים יש להפגין מומחיות, וזאת כי מצד אחד צריך לשמור על המוכר ומצד שני יש לדעת כיצד ליישם את התפנית הרצויה, משמע חשוב לערוך שינוי בעלילה מבלי לפגוע בסיפור המסגרת הטוב והמוכר.

קטנים כגדולים

רבים טועים לחשוב שהשקעה במיתוג היא פריווילגיה ששמורה רק לעסקים גדולים. האומנם? ובכן למרות שמיתוג עסקי מצריך השקעה, בהחלט ניתן ליישם אותו עבור כל סוג של עסק, וזאת כי למרות שהכרחי להיעזר באנשי שיווק מנוסים, הצעדים עצמם לא חייבים להיות יקרים, ומרגע שקיים בסיס, ניתן ביתר קלות ליישם אינספור מהלכים. מכאן שאין שאלה שעסק גדול יכול הרבה יותר להשקיע במיתוג, אך גם תקציב צנוע יכול להוביל לתוצאות הרצויות, וזאת כי שם, סלוגן, לוגו, תוכן מקצועי, בחירת צבעים ואפיון אתר בכול מקרה צרכים, ועל כן אם כבר מקבלים החלטות, לפחות שהן יהיו מושכלות.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!