איך יוצרים מייל עסקי עם חיבור לג'ימייל הכולל חתימה

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

בעלי עסקים רבים פותחים לעצמם אתר עם דומיין אישי ולכן מעוניינים שהמייל העסקי יתממשק עם האתר. מכיוון שלרבים נוח מאוד לעבוד עם ג'ימייל, עולה גם הצורך לסנכרן בין תיבת המייל שנפתחה לבין הג'ימייל ולהכניס אליו גם חתימה שתלווה כל מייל שיוצא מהעסק. איך מבצעים את הרעיון המורכב הזה? הנה מדריך מקוצר:

איך מחברים את המייל העסקי לג'ימייל?

בהנחה ויש לכם דומיין וחבילת אחסון הדרושים לצורך המייל העסקי, כעת עליכם להגדיר את התיבה כך שכל מה שיגיע אליה יועבר אוטומטית אל חשבון הג'ימייל האישי. איך עושים אימייל מאוחד ומוגדר היטב? פעלו לפי הצעדים הבאים:

  1. עליכם להגדיר בתוך מערכת האתר את ההפניות מהמייל העסקי לחשבון האימייל הפרטי שלכם. פעולה זו מחייבת הסבר תואם ממתכנת האתרים שלכם, או ממנהל השיווק בהתאם למערכת שבה נבנו האתר וסביבת המייל שחוברה אליו.
  2. לאחר מכן יש צורך להגדיר בתוך הג'ימייל את האפשרות להוציא מיילים החוצה בחזרה, כאילו שהם נכתבו מתוך התיבה העסקית עצמה. גם אפשרות זו מתקבלת מתוך המערכת והיא תצריך מכם לדעת מהו שרת הדואר היוצא והפורט. אם הפרטים אינם ידועים, צריך לבדוק זאת מול חברת האחסון ולבקש ממנה את כתובת השרת smpt.
  3. כעת בג'ימייל עצמו, יש להיכנס להגדרות ולגלול עד ל"שליחת דואר כ". בוחרים באפשרות "הוספת עוד כתובת אימייל" ובחלון הנפתח יש להזין את הפרטים הדרושים כמו השם שיופיע בעת שליחת המייל וכתובת המייל העסקי. בחלון הבא יהיה עליכם להכניס את כתובת שרת ה-smpt שבידכם ואת מספר הפורט (היציאה).
  4. בחלק מהממשקים יהיה צורך להיכנס שוב אל האימייל העסקי כדי להעתיק ממנו את קוד האימות שנשלח מג'ימייל. יש להכניס את הקוד ולאמת את עצמכם.

כיצד יוצרים חתימה מהממת למייל?

חתימה למייל היא דבר הכרחי בענף העסקי לצרכי המיתוג, המוניטין וגם האמינות, כדי שהצד השני ידע שמדובר בגורם הנכון ולא במתחזה. את החתימה תוכלו ליצור בכל דרך שנראית לכם ולשלב בה את הלוגו, את שם העסק וגם את פרטי ההתקשרות. מכיוון שמדובר באלמנט שאמור לשרת אתכם בשיחה עם כל אדם דרך המייל, על החתימה להיות ברורה וקולעת לכל סוגי האנשים שעמם אתם נמצאים או עשויים להימצא בקשר.

  1. מרבית משיחות המייל מתרחשות דרך הנייד. וודאו שהתמונה לא עוברת את רף ה-300 פיקסלים כדי שלא תוצג באופן חתוך. לשמחתכם, הגבלת המידה היא רק לרוחב ואיננה רלוונטית לגובה התמונה.
  2. היכנסו להגדרות הג'ימייל (לחיצה על גלגל השיניים)  ורדו עד לאפשרות "חתימה". בחלון שנפתח עליכם להכניס את התמונה שיצרתם, או את הטקסט הרצוי.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!