אתר ו- SEO? חלק בלתי נפרד מהפעילות הדיגיטלית שלכם

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

כבר שנים שהמרחב המקוון הוא המקום בו חייבים להיות. אלא שכיום נדרשת נוכחות מאסיבית ופעילות סביב השעון, בכמה שיותר חזיתות. קידום ובניית אתרים חייבים להיכנס לתמונה, לצד פעילות ברשתות החברתיות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכדומה), פיתוח אפליקציות, פרסום כתבות באתרי תוכן שונים ושאר פלטפורמות שעשויות להיות רלוונטיות לעסק נתון. מדובר כאן במשימה מורכבת ועמוסת שלבים, שתדרוש מכם פנייה לשחקנים הבולטים בתחום בישראל.

בניית אתרים, קידום אורגני ומה שביניהם

יש אנשים שפותחים אתר אינטרנט "כי לכולם אמור להיות", ולאחר מכן לא מבצעים דבר. אתר שנתקע במקום, לא מעדכן תכנים חדשים ולא נוקט בפעולות הרענון הנדרשות (אבטחת מידע, תוספים וכן הלאה) עלול להישאר מאחור. גולש הנתקל באתר מהסוג הזה עלול להסיק הרבה מאוד דברים שליליים על הגורם המיוצג באתר, מה שמקטין את הסיכויים שהוא ישתמש בשירות או במוצר שלו בסוף התהליך.

דאגה לאתר, אפילו ב"משרה מלאה", חיונית גם בכל הנוגע לקידום האורגני. הקשר בין קידום ובניית אתרים נוכח הרי תמיד, כאשר אתר שמתעדכן באופן תדיר צפוי להתקדם בצורה משביעת רצון במנועי החיפוש השונים. הוא גם עשוי להעביר לקהל היעד את המסרים הנדרשים, לבנות למותג המיוצג בו מוניטין חיובי, לצבור לקוחות חדשים ולהגדיל את הכנסותיו.

לכן את הפעולות ההכרחיות של קידום אתרים אורגני חשוב לבצע מתוך מחשבה על הגולש לא פחות מאשר האלגוריתם של גוגל, ותוך התאמה למבנה האתר, לעיצוב שלו ולפרמטרים אחרים. אתר שעומד בסטנדרטים גבוהים של איכות עשוי לספק לגולשים את מה שהם מצפים לו, ובמקביל להתקדם במנוע החיפוש.

מי מבצע קידום ובניית אתרים?

על פניו, בניית אתרים וקידום אתרים הם מקצועות נפרדים שאין ביניהם קשר. כל אחד מהם הוא עולם ומלואו מבחינת הידע והכלים הטכניים הדרושים, וכל אחד מהם דורש התעדכנות סביב השעון בכל מה שחדש ורלוונטי. במקרים רבים, בעל מקצוע הבקיא בכמה עולמות מהווה יתרון משמעותי. קידום ובניית אתרים עונה ככל הנראה על ההגדרה הזו.

אם בוחרים במקדם אתרים שהוא גם בונה אתרים, או לכל הפחות עובד עם צוות מצומצם של בעלי מקצוע שהוא סומך עליהם בכל מאת האחוזים, ניתן להגדיל את סיכויי ההצלחה. מקדם מהסוג הזה עשוי לבנות את האתר תוך מחשבה על קידומו האורגני, וכמובן שגם להיפך. כיום יש קשר הדוק יותר מאי פעם בין הפרמטרים המזוהים עם בניית אתר מוצלחת – למשל ניווט נוח בין עמודים, מהירות טעינה גבוהה, רספונסיביות, התאמה למובייל, אבטחת מידע וכדומה – לבין קידומו במנוע החיפוש. אתר שעומד בסטנדרטים גבוהים של בנייה יתקדם במהירות גבוהה יותר בגוגל, ובלי קשר לכך עשוי לשרת בצורה מוצלחת את הגולשים. לכן מומלץ לפנות למומחה המשלב בין קידום ובניית אתרים במערכות שונות, דוגמת וורדפרס הנחשבת לידידותית במיוחד מבחינת קידום אתרים אורגני.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!