האפקטיביות של אתר אינטרנט תדמיתי

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

אתר אינטרנט תדמיתי

ענף הפרסום עבר מהפך משמעותי בעשור האחרון. מסעי פרסום שבוצעו בעבר בעיקר באמצעות הפרינט, עיתונים ומגזינים עברו כעת לזירה של שיווק דיגיטלי שתופס נפח משמעותי ביותר בכל קמפיין פרסומי. ערוצי הפרסום הרלוונטיים ביותר היום הם אתר אינטרנט תדמיתי שהוא חלון הראווה של העסק וגם באמצעות קידום אורגני, קידום ממומן, רשתות חברתיות בולטות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק.

כדי לקדם את פעילותו העסקית של כל מותג יש לבצע כמה שלבים. הנושא הבסיסי הראשון הוא בניית אתרים לכל מותג באמצעות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אשר יבצעו אפיון נכון ועל פיו יקימו אתר אינטרנט תדמיתי שישרת את המטרה ויסחוף קהל רב שיגלוש וייהנה לעבור בין הקטגוריות כדי לאסוף את הנתונים הנחוצים לו.

ניתוב של פעילות שיווקית באמצעות אתר אינטרנט תדמיתי

צוות השיווק הדיגיטלי בוחן את הנתונים של כל מותג כדי לקבוע עבורו את שיטת הפרסום המתאימה ביותר כדי להגיע לאפקטיביות מקסימלית. אין קו מנחה שמתאים לכולם, אלא יש לבחון כל מותג מכל ההיבטים כדי להחליט על האסטרטגיה הנכונה שתוביל לדרך פעולה טקטית ספציפית.

לעיתים ההחלטה היא לפעול בדרך מסוימת, לאורך כל הדרך בוחנים את התוצאות ואם אין די אפקטיביות, פונים לפעול בדרך אחרת, או מוסיפים רובד של פעילות כדי לתקוף את הנושא מכמה כיוונים.

שלבי הפעילות בנושא הפרסומי

בסיס הפעילות הוא הקמת אתר אינטרנט תדמיתי שהוא אתר אינטרנט מקצועי ביותר, לאחר שהוא קיים המטרה היא להגדיל את קהל הגולשים שמגיעים לאתר. מומחי הקידום האורגני מבצעים אופטימיזציה של הפעילות בכמה דרכים כמו לדוגמה העלאת תוכן איכותי אשר כולל מילות מפתח מובילות. האלגוריתם של גוגל מעריך את התוכן המעולה ולכן מקדם את מיקומו של האתר בעת דירוג האתרים. בדרך זו אתרים שהיו במקום ה – 14 לדוגמה במנוע החיפוש, עולים ועולים לאורך הזמן עד שהם מגיעים לפסגה. לא מדובר בדרך שהיא פשוטה, אך זו דרך שהיא בהחלט אפשרית.

פרסום באמצעות רשתות חברתיות

בשנים האחרונות מי שנותן את הטון הן הרשתות החברתיות. מנויים רבים גולשים לאורך שעות רבות בכל יום ונכנסים לראות מה חדש כמה פעמים ביום הן באמצעות המחשב והן באמצעות הסמרטפון. אנשי הפרסום מנצלים נישה זו ויוצרים פעילות אינטראקטיבית עם הגולשים. בדרך של חשיפה דפי נחיתה, העברת שאלונים, בקשה להקלדת פרטי הגולשים לצורך פעולה מסוימת ועוד.

תוך כדי הפעילות הזו מתבצע פרסום ממוקד לקהל יעד אשר צורך מותג ספציפי. הם רואים פרסום זה כשהם באתר, ברשת החברתית או בגלישה באתרים אחרים באמצעות באנרים של מותג שהתעניינו בו בעבר.

המטרה היא שבסופו של דבר הגולש יהפוך ללקוח, ייכנס לאתר המקוון ויבחר מתוך ההיצע הגדול של הפריטים, את המוצרים שמצאו חן בעיניו בהתאם לנראותם, לשימוש שיבצע בהם לדוגמה במטבח או במשרד.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!