לימודי פיתוח – כיצד תבחרו את המסלול והמקום הנכון

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

אין זה סוד שאחד מענפי המקצוע הפופולאריים ביותר כיום, הוא עולם ההייטק על כל נגזרותיו השונות. צעירים וצעירות רבים נמשכים לעולם זה, הן בגלל האתגר, השכר, התנאים, היכולת להתקדם ולהתפתח, וכן מעצם העובדה שיש ביקוש רב לעובדים בתפקידים שונים, בין אם זה בישראל ובין אם זה בחו"ל.

על מנת להשתלב בעולם ההייטק, יש ללמוד תחום ספציפי או מספר תחומים, לרכוש ידע וכלים בתור מפתחים ומתכנתים. כך יהיה ניתן להשתלב בתחום, בין אם זה באופן עצמאי ובין אם זה בתור שכירים בחברות שונות. כאמור, אחד היתרונות של עולם זה, להבדיל מענפי עיסוק אחרים, אפשר להשתלב בו גם בישראל וגם בחו"ל, באמצעות כלים וידע שנרכשים במסגרת הלימודים.

הביקוש לעובדים בעולם ההייטק, יצר מסלולים שונים של לימודי פיתוח ותכנות. חלק מהמקומות מציעים מסלולים עם מגוון תחומים וקורסים, לעומת זאת, יש מקומות שמציעים קורסים מהירים, איכותיים, בתחומים ספציפיים. קורסים שמתאימים הן לצעירים וצעירות שרוצים להשתלב בתחום, וכן הם יכולים להתאים למי שכבר מבצע תפקידים מסוימים ורוצה לקבל הכשרה וכלים נוספים.

כיצד בוחרים היכן נכון ללמוד?

בדרך כלל, כשבוחנים מסלולי לימוד שונים, נהוג לחשוב שיש חשיבות גדולה למוסד אליו מבקשים להירשם, שם ומוניטין שלו, התנאים שהמקום מציע, איזו תעודה הוא מספק בסיום הלימודים ועוד.

בכל הקשור לתחום של לימודי פיתוח, זה לא בהכרח מדויק. הרי אם יש קורס שמציע אפשרות לקבל את הכלים והידע הדרושים תוך מספר שבועות, ולאחר מכן ניתן להשתלב במקצוע, הן כשכירים והן כעצמאים, אז למה לבזבז זמן יקר על לימודים שנמשכים מספר שנים?

לכן, חשוב יותר לבחון כיצד בנוי הקורס, עד כמה הוא רלוונטי לתחום, עד כמה הוא מציע כלים חדישים ואקטואליים לתחום הפיתוח והתכנות בהם משתמשים היום, כמה זמן הוא נמשך והאם המקום עוזר בסיום הלימודים למצוא עבודה.

כיצד יניב ארד יכול לעזור לכם?

צעירים וצעירות אשר רוצים להירשם ללימודי פיתוח, יכולים לעשות זאת במסגרת שירותיו של יניב ארד. איש הייטק בעל ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום, אשר בנה מערכת של קורסים מתקדמים ואיכותיים בתחומי פיתוח ותכנות שונים.

הקורסים אשר בנה יניב ארד, מלווים לא רק צעירים וצעירות שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום אלא גם מתכנתים ומפתחים מנוסים מהחברות המובילות בשוק, אשר מבקשים לקבל הכשרה וידע בתחומי פיתוח שונים. הייחוד של הקורסים בא לידי ביטוי בכך שהם קצרים יחסית ומציעים ידע מעשי אמיתי, ולא מסתפקים רק בידע תיאורטי.

מלבד מערכת הקורסים, יניב ארד מציע את שירותיו גם בתור יועץ ומנטור, הן למתחילים והן למתקדמים בעולם הפיתוח. מה שאומר, כל מי שרוצה להתייעץ, לקבל עזרה לפני, בזמן ואחרי הלימודים, תמיד יכול לפנות אליו, לשאול שאלות וליהנות משירותי מנטור לצרכים מקצועיים של פיתוח, תכנות ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!