שחזור מידע אבוד, האם ניתן לשחזר מידע מכל מכשיר?

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

אנו חיים כיום בעידן שבו אנו שומרים את כל הדברים החשובים לנו ביותר על מחשבים, מכשירים סלולריים חכמים, מכשירי טאבלט ועוד. לא משנה אם מדובר על תמונות חשובות, מסמכים חשובים, קבצי מידע חשובים ועוד, אחד הדברים המפחידים ביותר עבור כל אדם ששומר את הדברים החשובים לו על מכשירים שונים הוא לגלות כי הקבצים נמחקו והוא לא מצליח לשחזר אותם. אם אתם מגלים שקבצים נמחקו לכם מהמחשב, מהמכשיר הסלולרי החכם שלכם או מכל מכשיר אחר ששמרתם עליו את הקבצים המדוברים, חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן לשחזר מידע אבוד מכל מכשיר, על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שחזור מידע אבוד.

מתי יש צורך לשחזר מידע אבוד?

ישנם לא מעט מקרים בהם יש צורך לשחזר מידע אבוד, כך למשל:

מפעם לפעם בשל החלטה לשדרג את מערכת ההפעלה של המחשב או מכל סיבה אחרת מבצעים פירמוט במחשב ומתקינים מערכת הפעלה חדשה. לעיתים מפרמטים את המחשב בשל שיבוש לוגי כלשהו כגון: תפקוד לקוי של המחשב, וירוס ועוד. יחד עם זאת, לא תמיד זוכרים לפני הפירמוט לערוך את כל הגיבויים הרלוונטיים ולאחר הפירמוט פתאום מגלים לא מעט קבצים חשובים שנמחקו לכם. בשלב הזה כדאי לפנות לשחזור מידע אבוד.

כמו כן, על הדיסק הקשיח של המחשב של כל אדן, שמורים קבצים רבים. חלקם לא מאוד חשובים אך חלקם חשובים מאוד, ייחודיים, בעלי ערך רגיש או אפילו מסווגים ועל כן, במידה והדיסק הקשיח נפגעם ולא בוצע גיבוי מידע מראש, יש סיכוי טוב שכל הזיכרון שהיה שמור על הדיסק הקשיח לא יהיה נגיש לכתיבה או קריאה. הדבר יכול להתרחש גם בשל פגיעה פיזית או לוגית במערכת האחסון ועל כן, כדאי מאוד לפנות באופן כמה שיותר מהיר לאנשי מקצוע שעוסקים בתחום שחזור מידע מכל מכשיר בצורה הטובה ביותר.

גם במקרה שבו כרטיס זיכרון של מצלמה דיגיטלית, נגן מוזיקה, טלפון נייד, מחשב כף יד ועוד התקלקל, כדאי מאוד לפנות לשירות שחזור הארד דיסק שכן, מרבית האנשים מאחסנים בכרטיסי הזיכרון הללו קבצים חשובים מאוד כגון: ספר טלפונים, תמונות, מסמכים בעלי ערך פיננסי ועוד.

אם עבדתם ועמלתם רבות על קובץ וורד חשוב אך שכחתם לשמור אותו והמחשב נכבה לפתע בשל תקלה, קצר בחשמל או אפילו בשל סוללה שנגמרה במחשב הנייד שלכם, אם הקובץ נעלם לכם תמיד תוכלו לפנות לשירות שחזור מידע אבוד על מנת לשחזר אותו.

כיצד משחזרים מידע אבוד?

שחזור מידע אבוד הוא תהליך שחייב להתבצע בצורה המקצועית ביותר, על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום שידועים כבעלי הצלחה גדולה בכל הנוגע לשחזור מידע אבוד מכל סוג של מכשיר. רק אנשי מקצוע מעין אלה יכולים להבטיח כי מרבית הסיכויים שכל מידע חשוב שאיבדתם ישוחזר בצורה הטובה ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!