המדריך המקיף לבניית אתר חדש

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

כולנו יודעים כמה האינטרנט ממלא תפקיד חשוב ומשמעותי בחיים של כולנו, במיוחד אם אתם בעלי עסק שרוצים להתפרסם ולמשוך עוד לקוחות. היום, עסק בלי אתר הוא כמעט עסק שלא קיים, אבל לא כולנו מבינים גדולים באתרים ואינטרנט אז איך עושים את זה? אם אתם רוצים לפתוח אתר חדש ולא בדיוק יודעים מאיפה להתחיל, המדריך הזה הוא בשבילכם.

הדבר הראשון שעליכם לעשות כשאתם רוצים לבנות אתר חדש הוא לרכוש דומיין. הדומיין הוא למעשה השם של הכתובת האינטרנטית שבו יופיע האתר שלכם. הדומיין יכול להיראות במבט ראשון כמו שורה סתמית של מספרים או אותיות, אבל זה לא המצב. לדומיין יכול להיות חלק משמעותי בקישור של האתר שלכם לתחום בו אתם עוסקים, לכן אנחנו ממליצים להקדיש כמה דקות ולחשוב על שם הדומיין שלכם כך שהוא ישרת אתכם בצורה היעילה ביותר ולא רק כקישור סתמי. לאחר שחשבתם על שם מקורי וקליט שללקוחות שלכם יהיה קל לזכור, בדקו אם הוא פנוי ואם הוא ניתן לרכישה. אם כן – מעולה, אם לא תאלצו לחשוב על שם חדש.

לאחר רכישת הדומיין תוכלו לעבור לבנייה של האתר. בניית אתר היא למעשה החלק שבו האתר שלכם קורם עור וגידים, ובסופו של ההליך האתר שלכם יהיה מוצג באינטרנט כאתר לכל דבר. חשוב לומר שזה בסדר גמור לא להיות תותחים גדולים באינטרנט ובשיווק בתוכו, כל אחד מאיתנו טוב במישהו אחר. במידה ואין לכם את הזמן או הכוח להתחיל ללמוד את כל נבכי האינטרנט אנחנו מציעים לכם להיעזר באתרים מקצועיים שיכולו לבנות את האתר עבורכם. תוכלו לעבוד מול עסק של פתיחת ופיתוח אתרים או לעבוד אל מול מתכנת ספציפי, אך יש לקחת בחשבון שהאופציה הזו יקרה יותר מלעשות זאת בעצמכם.

כמובן שאי אפשר לפתוח אתר לבד שיופיע באינטרנט באורך פלא, לשם כך תאלצו להיעזר בחברות המספקות פלטפורמות שונות לבניית אתרים. למזלכם, כיום קיימות המון פלטפורמות כאלו בשוק ולכן נשאר רק לבחור את האחת הטובה ביותר עבורכם. גם החברות האלו גובות תשלום נכבד ולכן יש לקחת את זה בחשבון. קיימות פלטפורמות חינמיות בהן תוכלו להקים את האתר שלכם אך חשוב לומר כי האתרים האלו לרוב מבוססים על ההנחה שלמשתמשים בהם יש ידע בסיסי בקוד או בתכנות, ולכן האופציה הזו היא מעט מגבילה למי מכם שלא מגיעים מהתחום.

דבר חשוב נוסף שעליכם לעשות בעת בניית האתר הוא לקיים חיבורים למערכות אחרות באתר שלכם כמו מערכות אחסון, ניהול לקוחות וניהול מלאי ((CRM ועוד. לאחר שהצד הטכני של האתר מוכן הגיע הזמן לדאוג לתוכן שמופיע בו. לשם כך אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברות או אנשי מקצוע המתמקצעים בתוכן שיוכלו לספק לכם ולקהל שלכם תוכן מקורי, מעניין ושימשוך את הקהל דווקא אל האתר שלכם.

לסיכום, בניית אתר הוא לא תהליך של שנייה שנפתר בלחיצת כפתור אחת אבל הוא לגמרי אפשרי. צריך רק להשקיע זמן ורצון טוב והאתר שלכם יהיה באוויר במהירות האור!

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!