5 קריטריונים חשובים לפני שבוחרים ללמוד SEO

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

SEO-Search Engine Optimization /אופטימיזציה למנוע חיפוש/קידום אתרים אורגני. כל ההגדרות הנ"ל אותו הדבר ובעצם מדובר בתהליך הגדלת מספר הגולשים שנכנסים לאתר מסויים מתוך כלל התוצאות שמופיעות במנוע החיפוש, כאשר מכיוון שיותר מ 90% מהחיפושים מתבצעים בגוגל אז SEO מדבר על קידום אורגני לעסקים בגוגל. הקידום משפר את המיקום בתוצאות האורגניות שמופיעות אחרי הפרסומות (תוצאות ממומנות).

לימודי SEO

 הלימודים מתאימים ליזמים, מנהלי שיווק או אתר אינטרנט, בעלי עסקים, מפתחים ואנשי תוכן. הלימודים נותנים את הכלים הבאים: היכרות עם טכניקות שיווק, כיצד להשתמש במנוע חיפוש שמשמש לשיווק ארגון, כיצד להפוך אתר עסקי לבולט וייחודי, השוואת SEO  ל SEM (שיווק פרסומי) ובנוסף, ניתוח צרכים של סוגי אתרים שונים על מנת להתאים את אופי השיווק והתנסות בהכרה של קהל יעד הרלוונטי לאתר. ישנם מגוון קורסים בין 3-6 חודשים ובין 100-220 שעות לימוד כאשר ניתן לבחור לימודי בוקר/ערב. ישנם שיעורים פרונטליים, הרצאות אורח והתנסות מעשית באופן מקוון ובנוסף, ישנם גם קורסים אונליין דרך ZOOMZ.

נקודות שחשוב לדעת לפני שלומדים SEO

ישנן הרבה חברות שמתמחות בבניית אתרים, כדוגמת חברת פולפאוור בע"מ הקיימת משנת 2005 ומתמחה בפיתוח, קידום ושיווק אתרים דיגיטלי.

אך אם אתם רוצים ללמוד בעצמכם לפניכם כמה נקודות חשובות:

פרמטרפירוט
האם הלימודים שווים את ההשקעה?המקצוע נחשב כשיווק, מה שתורם להצלחת עסק ולכן תמיד תוכלו בעתיד לשווק עסק שיש לכם עניין בו.
האם קידום אורגני עדיין רלוונטי?נכון שעם הזמן יש יותר תוצאות ממומנות מאורגניות, אך זה עדיין לא הופך את ה SEO ללא רלוונטי. מדובר על קהל יעד שונה בין מי שלוחץ על הפרסומות לבין מי שבוחר תוצאה אורגנית. מקדמים טובים שמצליחים להשאיר את האתר במקומות הראשונים יהנו מתנועה איכותית של גולשים ובכמות מספיקה וטובה.
מהו השכר?ישנו הבדל בין שכיר לעצמאי, כאשר שכר ממוצע של שכיר עומד על 50 שקלים לשעה (נטו). עבור עצמאי ובתור התחלה, כדי לשמור על היוקרה של המקצוע ולא להפיל את האתר, מומלץ לגבות מינימום של 3000 שקלים לחודש+מע"מ, כאשר במרבית המקרים אפשר לעשות עד 10 אתרים במקביל ללא עזרה של עובדים נוספים, כך שהשכר יעמוד על 17 עד 18 אלף שקלים (ברוטו).
האם יש צורך בידע קודם?בגדול, לא. אך כן ישנו יתרון למי שיש לו ידע טכני במחשבים, כותב מהר ויודע לנהל עובדים ומשימות.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!