כל מה שצריך לדעת על נכסים דיגיטליים

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

פעם רק בעלי הון יכלו לשים את היד על נכסים מניבים, בנדל"ן או מסוגים אחרים אך לא עוד. כיום המציאות אחרת לגמרי. במציאות הדיגיטלית, ישנם סוגים שונים לגמרי וחכמים – של נכסים. כדי לא להישאר מאחור, אלה הדברים שיעזרו לכם לדעת הכל, על הנכסים הדיגיטליים. נסביר למה אנו לא מתכוונים לביטקויין ועובדות נוספות.    

  1. נכסים שיכולים להניב תוספת הכנסה 

כמו כל נכס מאז ומעולם, אם זה מפעל, אם זה מספר ירוק (רישיון לאחזקת מונית) ואם זה דירה להשקעה, גם הנכסים הדיגיטליים אמורים להניב כסף בקביעות. נכסים דיגיטליים מניבים הם לא השקעות ספקולטיביות, אלא נכסים שעצם קיומם מביא לכם כסף בשוטף. 

  1. האם ביטקוין הוא נכס דיגיטלי 

אפשר להתייחס לביטקוין ולמטבעות דיגיטליים בתור נכסים דיגיטליים, אולם אנו סבורים שיותר נכון להתייחס אליהם כאל השקעות ספקולטיביות. ראינו שערים של מטבעות שהתרסקו והניבו הפסדים. נכס דיגיטלי שאליו אנו מתכוונים לא תלוי בגחמות המשקיעים האחרים. זאת אומרת שההצלחה של הנכס תלויה בכם. אז מה כן יכול להיות נכס מניב מהסוג הדיגיטלי? בהמשך נציג כמה דוגמאות טובות. 

  1. האם חייבים ידע טכנולוגי 

כדי להפוך לבעלים של נכס דיגיטלי, לא חייבים להיות בעלי ידע טכנולוגי. ניתן כמובן ליצור נכס דיגיטלי במידה ויש לכם ידע בשפת תוכנה או קוד, אבל זה לא הכרחי. כפי שלא חייבים להיות קבלני בניין או בנאים בשביל לרכוש דירה להשקעה, אפשר לקנות נכסים דיגיטליים או לשכור מישהו שיעזור לכם ליצור נכס כזה. 

  1. השקעה לא רק לבעלי הון 

הדבר המהותי לגבי נכסים דיגיטליים לעומת נכסים חומריים זה שההשקעה מתאימה לא רק לבעלי הון. מעטים האנשים שיכולים לקנות דירה להשקעה בלי לחשוב פעמיים. לעומת זאת, לא צריך לחסוך שנים או לקחת משכנתא בשביל לקנות או להקים נכס דיגיטלי. 

  1. נכס שלא מתכלה לעולם 

נכסים דיגיטליים, שנמצאים במרחב הדיגיטלי, אינם מתכלים לעולם. זאת אומרת שברגע שיש לכם נכס מהסוג הזה הוא לא מתיישן, לא צריך לדאוג מתקלות צנרת, אין בעיות עם השכנים. אפשר להשתמש בנכס הזה שוב ושוב, פעם אחר פעם, הוא לא "מתבזבז".

  1. האם רק חנות דיגיטלית היא נכס דיגיטלי 

הדוגמא המפורסמת ביותר של נכסים דיגיטליים כיום הן אותן חנויות מקוונות. יחד עם זאת, זוהי דוגמא בלבד ויש עוד המון סוגים של נכסים שיכולים להניב הכנסה שוטפת ומשמעותית. מלבד חנויות מקוונות, גם בלוגים מצליחים מהווים נכס מניב. בנוסף, ערוצי תוכן מקוריים מהווים דוגמא נוספת וכך גם כל תוכן מקוון שמופץ למנויים. אתרי תמונות בתשלום ושיווק שותפים, אלה דוגמאות נוספות. כדי להרוויח כסף גדול ניתן להקים ערוץ לימודים עם קורס מקוון, לספק לידים איכותיים לעסקים או להפיק אפליקציה מצוינת. 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!