בניית אתרים מורכבים: כל מה שצריך לדעת

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

בימינו, אין דבר יותר פשוט מאשר להקים אתר פשוט. אבל השאלה היא האם זה מה שאתם צריכים? אתרים גנריים, שלעיתים נראים סתמיים ולעיתים נראים חובבניים להחריד, לא באמת יכולים להשיג מטרות ראויות לשמן. במיוחד למטרות מסחריות, הדבר שאתם באמת צריכים לדעת זה איך בונים אתרים מורכבים ולמה זה טוב. 

מורכבות בבנייה, נוחות למבקרים באתר 

על מנת להשלים בהצלחה אתר ייחודי, מורכב ומתפקד היטב, נהוג להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון. אנו לא אומרים שאך ורק מתכנת FULL STACK יוכל לסייע לכם בבניית האתר, אבל אנשי מקצוע בעלי ידע משולב בעיצוב, קוד ופיתוח, יוכלו לבנות אתרים טובים יותר. וחשוב לנו להבהיר שאתר מורכב יוכל לבצע דברים שאתר רגיל לא יוכל או לא יבצע מספיק טוב. כמו כן, אתר מורכב לא אמור להיות מורכב מבחינת חווית המשתמש. עבור המבקרים באתר, הכל צריך להיראות ידידותי לשימוש, נוח לניווט ומזמין לשהייה ארוכה או מוכוונת מטרה. 

אתר דינאמי, תואם לאפיון מפורט

אז למה כדאי לבנות אתרים מורכבים – יש לכך המון סיבות. לדוגמא, יתכן שאתם צריכים אתר שיהיה מאוד דינאמי ובעל פיצ'רים מגוונים. התוצאות של אתר שנבנה מראש תוך התאמה למפרט הרצוי תהינה הרבה יותר טובות ביחס לאתר פשוט שרוצים לשפר ולשדרג אותו תוך כדי תנועה. לרוב, הניסיון לשפר אתר פשוט וקיים מחייב יותר מאמץ, יותר תקציב ויותר עבודה. לכן, עדיף מראש שהאתר המורכב הדינאמי יתאים למפרט ויתוכנן היטב, עד הפרט האחרון. 

אתרים מורכבים מאובטחים יותר 

הניסיון מלמד שאתרים שהוקמו על בסיס תבניות מוכנות וללא מעורבות של מתכנתים ובוני אתרים, עשויים להתישן מהר ובצורה לא מוצלחת. עם הזמן, התבניות המוכנות לא תואמות שדרוגים, עדכוני אבטחה וכדומה. הדבר עלול להביא לפרצות אבטחה חמורות, קריסת האתר ותקלות חוזרות ונשנות. אתרים מורכבים, שמתוכנתים בצורה פרטנית, יכולים להמשיך לפעול בצורה מיטבית, תוך עדכונים שוטפים ותחזוקה תקופתית מינימלית. 

אתר מורכב ומערכת ניהול תוכן 

ישנו מיתוס שאומר שמערכות ניהול תוכן מתאימות לאתרים פשוטים למדי. האמת היא שאמנם רבים מהאתרים שנבנים בפלטפורמות ניהול תוכן מקובלות אכן בסיסיים, אך בהחלט לא כולם. על בסיס פלטפורמה להקמת אתרים וניהול תוכן ניתן להקים אתרים בעלי מורכבות רבה. 

המתכנתים או בוני האתרים מבצעים את כל ההתאמות הדרושות ובנוסף – בעלי האתר יכולים להמשיך לנהל את התוכן בצורה ידידותית, מהר וללא מאמץ. ישנם בוני אתרים שיכולים להיעזר בפלטפורמות וורדפרס, ג'ומלה או פלטפורמות אחרות, אך להקים אתר יוצא מן הכלל. אתר דינאמי, בעל מגוון רחב של תכנים מתחלפים, פוסטים, ניוזלטרים, דפי מכירות וקטלוגים ועוד הרבה יותר. שימו לב, מומלץ לפני הקמת האתר להגדיר – מהי מטרת האתר, מיהם קהלי היעד, האם המטרה היא תדמיתית, מוניטין, מכירות או גם וגם. 

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!