סלולר בהוראת קבע – לרכוש מכשיר בתנאים אופטימאליים

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

אחד השווקים המתפתחים ביותר בתחום של מוצרי טכנולוגיה, הוא שוק הסלולר. כמעט מדי חודש אנחנו יכולים לגלות מכשירים חדשים בשוק, כאשר ישנן חברות גדולות, דוגמא אפל, סמסונג ואחרות, אשר דואגות מדי שנה ולעיתים יותר מפעם בשנה, להוציא לשוק דגמים חדשים של מכשירים עם פונקציות מתקדמות ופ'יצרים ייחודים.

באופן טבעי, בכל פעם כשנכנס מכשיר חדש לשוק המחיר שלו בשבועות ובחודשים הראשונים הוא מאוד גבוה. זה יכול להגיע לסכום של אלפי שקלים. מי שרוצה מכשיר חדש מהדגמים האחרונים, צריך לוודא שיש לו אפשרות לעמוד בהוצאות בשביל לרכוש אותו או לחילופין, למצוא מסלולים ודרכים כיצד לרכוש את המוצר מבלי שחשבון ההוצאות החודשי שלו ייפגע.

אחת הדרכים הטובות ביותר היא רכישת מכשיר סלולר בהוראת קבע. מדובר על שיטה המאפשרת לנו לרכוש מכשיר מכל סוג ודגם, כאשר במקום לשלם עליו את מלוא הסכום בבת אחת, אנחנו משלמים מדי חודש סכום נמוך בהוראת קבע. כך אנחנו לא מסכנים את חשבון ההוצאות, ופורסים את התשלום על פני חודשים ארוכים.

 

איך זה מתבצע בפועל?

רכישת מכשיר סלולר בהוראת קבע מתבצעת באופן הבא. אנחנו בוחנים את קטלוג המכשירים, בוחרים מכשיר שנראה לנו מתאים ורלוונטי לצרכים שלנו. ביחד עם אנשי המכירות, אנחנו מחליטים על פריסת התשלום עבור המכשירים למספר חודשים. ככל שהפריסה תהיה רחבה יותר, אז באופן טבעי הסכום פר חודש יהיה נמוך יותר, אך משך הזמן שנצטרך לשלם עבור המכשיר יהיה ארוך יותר.

עלינו לעשות את החישוב הנכון מבחינתנו, כמה נוכל לשלם מדי חודש וכמה זמן נרצה לפרוס את התשלומים. באופן טבעי, כל אחד יצטרך למצוא מה נכון בשבילו, כאשר בדרך כלל ההתאמה הנכונה היא שהתשלום פר חודש לא תחצה את גבול ה-200 שקל.

חשוב לציין, ישנם מקומות שיקבעו מראש את הסכום ואת משך הזמן הפריסה. הם לא ישאירו ללקוח אופציה לבחור. יחד עם זאת, מראש הם יכוונו שהפריסה תהיה למשך שנה ויותר, כאשר התשלום נקבע כמובן בהתאם לאופי המכשיר ולמחיר שלו. כלומר זה יכול לסכום של 200 שקל בחודש וזה יכול להגיע גם לסכום גבוה יותר.

לאחר מכן אנחנו חותמים מול החברה על המסמכים הנדרשים, מקימים הוראת קבע דרך הבנק, וכך מדי חודש יורד לנו סכום קבוע מהחשבון עד אשר אנחנו משלימים את כל הסכום.

 

למה מומלץ לרכוש מכשיר בצורה כזו?

יש שני הסברים עיקריים מדוע רכישת מכשיר באמצעות הוראת קבע היא נכונה.

ראשית, זה הרבה יותר נוח מבחינה כלכלית. זה מקל עלינו מאחר וזה מונע את הצורך לשלם מחיר מלא על המכשיר.

שנית, ברגע שאנחנו נמצאים תחת הוראת קבע, ההתייחסות לקשר מול החברה או שונה מאשר במקרה בו אנחנו משלמים את כל הסכום בבת אחת.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!