Node.JS – איך זה יכול לשרת אותנו ואיך לומדים להשתמש בכלי זה?

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

אחד הכלים המשמעותיים ביותר בהם אנחנו יכולים לעשות שימוש, בין אם זה בתור אנשים פרטיים בחיינו האישיים ובין אם זה כאנשי המקצוע בתחום התכנות והמחשוב, הן אפליקציות אשר ניתן להשתמש בהן, בין אם זה במכשירי סלולר ובין אם זה בכלים ואמצעים אחרים.

מדובר על כלי שיכול לשרת אותנו בצורות שונות בשביל להפיק תועלות, הן מבחינת מידע והן מבחינת פעולות שונות ומגוונות שאנחנו יכולים לייצר באמצעותן וכך יש לנו אפשרות לקדם תהליכים שונים.

בתור מתכנתים, הן שכירים בחברות והן עצמאים המספקים שירותים ללקוחות שונים, אנחנו צריכים להיות מסוגלים לייצר אפליקציות באופן מסודר ונכון, כך שהן יוכלו לעבוד על מערכות שונות באופן אמיתי. לכן, אנחנו צריכים למצוא כלים איך לייצר אותן ולהשתמש בהן מחוץ למערכות הרגילות, לפני שאנחנו משלבים אותן במערכת בה אנחנו מעוניינים שהיא תעבוד.

זה הרעיון שעומד מאחורי Node.JS. מדובר על כלי, סביבת ריצה המיועדת לשפות תוכנה שונות, בין היתר ג'אווה סקריפט, המאפשרות לנו לייצר אפליקציות רשת לשרת HTTP, מבלי שאנחנו צריכים לשלב אותן במערכות המקוריות. אחרי שאנחנו מסיימים לבנות את האפליקציות ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות, אז אנחנו יכולים להעביר אותן אל המערכת המקורית ולהתחיל להריץ אותן כפי שאנחנו רוצים. בצורה כזו אנחנו יכולים להימנע מטעויות מיותרות.

חשוב לציין, במשך הנשים נוצרו שורה של גרסאות למערכות Node.JS, חלקן עדיין פעילות, חלקן כבר לא. חלק מהמערכות נהנות עדיין משירותי תמיכה, בעוד אחרות כבר לא, מה שאומר שאם יש בעיה מסוימת, אי אפשר להשתמש במערכת. לכן מומלץ מאוד לעבוד אך ורק עם הגרסה האחרונה שלה.

 

מדוע חשוב לעבוד עם מערכת זו

בשביל להסביר בצורה פשוטה את הרעיון והמשמעות של עבודה עם מערכת Node.JS, נמשיל את זה ליצירת אומנות. במקום שאנחנו ניצור את מה שאנחנו רוצים על גבי התוצר הסופי, קרי על גבי הקנבס או הנייר עליו אנחנו רוצים להציג את היצירה, אזי קודם נעשה זאת בסקיצה ורק לאחר מכן נעביר את זה לאמצעי עליו נרצה להציג אותה בפני הקהל הרחב.

זה הרעיון של מערכת Node.JS. אנחנו קודם מריצים את האפליקציות על גבי מערכת זו, ורק לאחר מכן אנחנו מעבירים אותה למערכת עליה היא אמורה לשבת ולעבוד ממנה עבור הלקוח שיעשה בה שימוש.

 

מדוע משתלם ללמוד את התחום באופן מקצועי?

יש לכך שני הסברים מאוד פשוטים. הראשון, מדובר בכלי שמשרת הרבה מאוד חברות והרבה מאוד מתכנתים, לכן אם אנחנו רוצים להשתלב בתחום באופן מקצועי זו הדרך הנכונה לעשות זאת.

ההסבר השני, אם אנחנו רוצים ללמוד את התחום בצורה נכונה, אזי שעלינו ללמוד כיצד לעבוד עם המערכת באופן מקצועי בעזרת קורס עם מרצים מנוסים ולא באופן חובבני.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!