ג'ינגלים קצביים שירימו לעסק שלכם

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

אוהבים מוזיקה? בעלי עסקים? זה יכול ללכת מצוין יחד – כל מי שיש לו עסק ורוצה לפרסם את עצמו ברדיו או באמצעי תקשורת ומדיה רלוונטיות אחרות, חייב לדעת כי המוזיקה משחקת תפקיד מפתח מאוד משמעותי במשיכה של לקוחות חדשים. מוזיקה בפרסומות, היינו בצורה של ג'ינגלים לדוגמא, יכולה לגרום ללקוחות לזכור אתכם יותר טוב ואף לשקול לצרוך מכם את המוצר או השירות אותו אתם מספקים.

למה אתם מחכים? פנו עכשיו אל עדן שרעבי שיכין עבורכם ג'ינגל לעסק שירים לכם בעוצמה שלא הכרתם!

למה ג'ינגל לעסק כל כך אפקטיבי?

נניח שארגון או חברה רוצים שהלקוחות יכירו אותם, ישמעו עליהם ויזכרו אותם הכי טוב שאפשר. מה עושים על מנת שזה יקרה? חושבים על דרך שתגרום ללקוחות הפוטנציאלים לשמוע עליהם בכל דרך אפשרית ולהכיר אותם בכל החושים, ובעיקר הראיה והשמע.

חוש הראיה – אלו הפרסומות החזותיות שנמצאות בכל מקום – בטלוויזיה, באינטרנט וברשתות החברתיות השונות. אבל מה בנוגע לשמע? סתם טקסט שאיזה קריין מקריא וישכנע את הלקוחות לקנות את המוצר או השירות? זה די משעמם ובנאלי, הלא כן?

פתרון השמע האולטימטיבי ג'ינגל לעסק

יש דרך טובה ומושכת יותר – ג'ינגל לעסק. ג'ינגלים זה למעשה שיר קצר מתחרז ומתגלגל שמכיל בתוכו את שם העסק, המומחיות שבו ומספר טלפון ו/או פרטי התקשרות אחרים רלוונטיים, תוך כדי שימוש במקצבים נכונים ומוזיקה מתאימה.

ג'ינגלים לדוגמא מהווים את הפתרון המושלם לפרסומת ברדיו ובכל מקום אליו מאזינים. המוזיקה שמושמעת ברקע של ג'ינגל לעסק גורמת לנו המאזינים לפתח זיכרון חד ומדויק יותר לגבי הפרטים. לא זר לנו להבין זאת לפי כמות השירים שאנו זוכרים את כל המילים מתוכם, נכון? כל טקסט שמצוות למוזיקה, זוכרים אותו טוב יותר.

דברים שחשוב לזכור בנוגע לבניית ג'ינגלים

מה שחשוב לדעת זה ליצור משהו שישמחו לשמוע אותו פעמים רבות, שכן פרסומות לרדיו מופיעות בתדירות יחסית גבוהה. לכן, המוזיקה צריכה להיות מגניבה, קצבית ומושכת. כמובן, חשוב לשמור על תכליתיות ותמציתיות. לא יותר מדי להאריך ולהלל יותר מדי – דברו את מה שצריך בנקודות תמציתיות ומרוכזות.

לחריזה יש מקום של כבוד בכל שיר ובמיוחד ג'ינגלים לדוגמא. אנשים עושים הקשר ממשפט למשפט באמצעות החריזה בין שורות, הם עושים הקשר בן משפט למשפט וזוכרים טוב יותר את מה שצריך להשלים.

דברו אל קהל הלקוחות שלכם

ג'ינגלים חייבים לדבר אל הלקוחות שלכם, קרי קהל היעד. אם זה מיועד לקהל הצעיר, בחרו בז'אנר מתאים שמדבר אליהם באותה תקופה. לפעמים זה ראפ, לפעמים זה היפ הופ, לפעמים זה רוק. זה מאוד אופנתי ומשתנה. בג'ינגלים שמיועדים לכלל האוכלוסייה, בדרך כלל המוזיקה תהיה "שמרנית" יותר, כללית ופשוטה.

ג'ינגל לעסק ירים לכם ברמה אחרת – כדאי מאוד ללכת על הכיוון הזה!

 

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!