5 טיפים מומלצים לפרסום בפייסבוק אדס מנג'ר

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

מעוניינים לפרסם את העסק שלכם בצורה יעילה? ככל הנראה שפייסבוק היא אחת מהפלטפורמות הכי יעילות. עם זאת על מנת שתוכלו לפרסם בפייסבוק אדס מנג'ר כמו שצריך יהיה עליכם ליישם כמה טיפים שונים. המטרה שלכם תהיה להביא את הפרסום לתפוצה גדולה, כזאת שלא הייתם מצליחים להשיג כמותה. כמובן שגם אם תיישמו רק חלק מהטיפים השונים תוכלו להשיג את התוצאה הרצויה. בסופו של יום עליכם לקחת בחשבון כי אם אתם לא תעשו זאת, לא מן הנמנע שהמתחרים שלכם יעשו זאת.

 

1.     אל תתעקשו לעשות זאת לבד

 

לבעלי עסקים רבים ישנה נטייה להשאיר את הכוח על הפרסום בידיים שלהם. עם זאת פרסום בפייסבוק אדס מנג'ר הוא שונה מפרסום בפלטפורמות אחרות. לכן אנו מציעים לכם את הפרסום להעביר לידיים מנוסות. אם אתם רואים כי אתם מתקשים להשיג את התוצאות הרצויות, אל תוותרו להודות בכך. הרי כל זמן שעובר עלול רק להרחיק אתכם עוד יותר מהשגת התוצאה הרצויה.

 

2.     הגדירו תקציב לפני שתצאו לדרך

 

על מנת שהפרסום יעמוד בסטנדרטים שלכם יהיה עליכם להגדיר תקציב מראש. כך לא תמצאו את עצמכם מגיעים למצב שבו המודעה רצה וההוצאות חורגות מהגבול הנדרש. הכוח של פרסום בפייסבוק בא לידיי ביטוי בכך שאתם יכולים לפרסם שם גם בתקציבים יחסית נמוכים. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי תקציב נמוך מביא באופן טבעי לתפוצה נמוכה.

3.     הבינו עבור מי מיועד הפרסום

 

כדי שתוכלו לגרום לפרסום להגיע למקומות הנכונים יהיה עליכם לדאוג לטרגוט של קהל היעד. המטרה שלכם תהיה לטרגט בצורה נכונה את האנשים שאמורים להיחשף לפרסום. ברגע שהמודעה תגיע לאנשים הנכונים תוכלו להשיג ממנה את המטרה שהצבתם לעצמכם. לכן תשאלו את עצמכם מי אתם רוצים שיראה את המודעה. זה יאפשר לכם לטרגט את האנשים הנכונים בזכות הכלים של פייסבוק אדס מנג'ר.

 

4.     התחילו בקטן ועם הזמן תגדילו

 

התחלתם מודעה חדשה שלא ניסיתם להפעיל אותה בעבר? אין סיבה להשקיע סכומי כסף גבוהים מבלי שהמודעה הביאה איתה קבלות מוכחות. אנו מציעים לכם להתחיל בקטן, תנסו את המודעה עם תקציב יחסית נמוך. אחרי שהמודעה תוכיח את עצמה, תוכלו להגדיל את ההשקעה. זוהי הדרך שלכם להימנע מהשקעה במודעות שונות שלא בהכרח יביאו את הציפיות הרצויות.

 

5.     תהיו תמיד עם האצבע על הדופק

 

אחת מהטעויות הכי נפוצות תהיה לחשוב כי המודעה תסתדר מעצמה. לא פעם יהיה עליכם לבצע שינויים בזמן אמת כאשר המודעה רצה. יהיה עליכם לבצע תצוגה מקדימה ואבחון של מודעות בזמן אמת. אם לא תעשו זאת לא מעט מודעות פשוט יתפספסו לכם מבין האצבעות. לעיתים השינויים הקטנים שתעשו בזמן אמת הם אלה שיביאו אתכם אל המקום הרצוי מבחינתכם.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!