מהם נכסים דיגיטליים?

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

נכסים דיגיטליים הם נכסים המיועדים למכירה, או נכסים אשר מניבים לכם הכנסה די פסיבית. נכסים דיגיטליים אלו לאו דווקא אתרי מכירות בניגוד לדעה הרווחת. רבים בוחרים להקים אתר המתמקצע בתחום מסוים, לשפר את הדירוג שלו בגוגל ולהגיד את הלידים המגיעים לאתר. לאחר מכן, אותו אתר יעמוד בהסכם שכירות/רכישה מול בעל מקצוע באותו התחום. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על נכסים דיגיטליים, מחירים וסוגים שונים.

 

מהם הסוגים השונים של נכסים דיגיטליים?

  1. אתרים – הסוג הראשון עליו נדבר הוא אתר, הסוג הנפוץ ביותר של נכסים דיגיטליים. אתרים אלו לא חייבים להיות אתרי מכירות, אלא גם אתרים אינפורמטיביים עם קהל קבוע. על בסיס אותו אתם תוכלו לקבל הכנסה בעזרת קישורים חיצוניים לאתר שלכם או באמצעות פרסום באתר שלכם.
  2. חנות אינטרנטית – חנות אינטרנטית יכולה להיות חנות השייכת לחברה מסוימת שעובדת גם באופן פיזי ומייצרת את המוצרים שלה באופן עצמאי. מבעד לכך, ייתכן וגם מדובר על אתרים כמו שופיפיי או כל אתר מכירות אחר, אפילו עמוד פייסבוק, אינסטגרם, חנות באמזון. החנות מציעה למכירה מוצרים שאינה בבעלותה, הייצור יכול להיות באמצעות קישור למפעל בארץ או בחו"ל וכל הזמנה שיש לכם נשלחת אל הלקוח. חנות דיגיטלית יכולה להניב לכם הכנסה פסיבית, אך גם יש לקדם את המוצרים ולשמור על מוניטין האתר כדי להגדיל לידים ורכישות.
  3. שיווק שותפים – שיווק שותפים היא פלטפורמה המציעה לכם לשווק מוצרים של קבוצות שונות, החל משיווק שותפים באמזון ועד לשיווק שותפים של חנויות בפריסה ארצית כמו K.S.P ועוד. שיווק שותפים עובד על בסיס רכישות ולעיתים גם לידים. ברגע בו אדם נכנס לאתר שלכם ולוחץ על קישור של החברה מולה אתם חתומים על חוזה שיווק שותפים אתם תקבלו עמלה בעבור הרכישה. באמזון ייתכן ותקבלו גם עמלה אם אותו אדם רכש מוצר כלשהו ולאו דווקא מה שאתם פרסמתם לאחר שלחץ על הקישור שלכם (תקף למשך 24 שעות בדרך כלל).

 

קיימים עוד מספר סוגים של נכסים דיגיטליים כמו דפי פייסבוק, ערוץ יוטיוב, אפליקציה, קורסים ואפילו קבוצת וואטסאפ. נכס דיגיטלי הוא כל דבר אינטרנטי נמצא בבעלותכם והוא מניב הכנסות. ההכנסות ברובן אינן לחלוטין פסיביות מכיוון שאתם צריכים לדאוג לקידום הנכס הדיגיטלי כיוון שיש תחרות גדולה. את הקידום אתם יכולים לעשות באופן עצמאי (קידום אורגני וממומן), או להיעזר בשירותים של חברת קידום.

 

הכנסות לנכס דיגיטלי

סך ההכנסות לנכס דיגיטלי משתנה בהתאם לנישה בה הוא עוסק, בהתאם לקהל הלקוחות שלכם ובהתאם לאיכות התוכן שאתם מספקים ללקוח. ההכנסות יכולות להיות יפות גם עבור אתרים קטנים, נכס דיגיטלי שבנוי ומתוחזק היטב יכול להעניק לכם הכנסה חודשית שיכולה בהחלט להספיק למחייה שלכם.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!