האם מומלץ להשתמש עם בוטים לווטסאפ?

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

בוט הוא תוכנת מחשב שיכולה ליצור אינטראקציה עם בני אדם. הם נועדו בדרך כלל לספק שירות או מידע ולעתים קרובות הם משמשים בצורה של צ'אט בוט. צ'טבוטים קיימים כבר שנים, אך בשנים האחרונות מספר הצ'טבוטים גדל משמעותית. הסיבה לכך היא שהטכנולוגיה השתפרה וצ'אטבוטים מסוגלים כעת לבצע משימות מורכבות יותר. בוט עבור WhatsApp הוא דוגמה כזו לסוג חדש זה של צ'טבוט. הוא נוצר על ידי חברה הודית בשם Techmantu והוא נועד לעזור לאנשים לגלות על נושאים שונים כמו תוצאות קריקט, מזג אוויר, מוזיקה וכו'.

הכירו את WhatsApp 

WhatsApp היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם. יש לו למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים והוא נתפס ככלי תקשורת חשוב עבור אנשים בכל רחבי העולם. על מנת להקל על אנשים לתקשר אחד עם השני, פייסבוק קנתה את וואטסאפ ב-2014. הם רצו להשתמש בה כדרך לבנות פלטפורמת מדיה חברתית משלהם שתהיה יותר אישית ופחות ציבורית מפייסבוק. מאז, הם הוסיפו תכונות חדשות כגון וידאו צ'אט, צ'אט קולי ואפשרויות צ'אט קבוצתי. לאחרונה, הם גם הוסיפו תכונה חדשה שמאפשרת לשלוח כסף דרך WhatsApp – וזה משהו שאנשים רבים במדינות מתפתחות מסתמכים עליו כדי לשלוח כספים חזרה הביתה. זהו רק אחד מני רבים שנוספו מאז שפייסבוק לקחה בעלות על WhatsApp – יש עדיין הרבה פיצ'רים נוספים שיגיעו גם בעתיד!

בניית בוטים לווטסאפ

הבוט הזה הוא צ'אט בוט עבור WhatsApp. הוא מספק שירות המסייע למשתמשים למצוא ולשתף תוכן באפליקציית ההודעות. ניתן להשתמש בבוט כדי למצוא תמונות, סרטונים, קובצי GIF וקישורים במהירות. יש לו גם תכונת חיפוש המאפשרת למשתמשים למצוא תוכן לפי מילות מפתח או אימוג'ים. משתמשים יכולים גם לבקש תוכן מהבוט על ידי שליחת בקשות דרך תכונת הודעת הטקסט של WhatsApp או על ידי שליחת תמונות של מה שהם מחפשים. WhatsApp היא אפליקציית צ'אט המשמשת 1.5 מיליארד אנשים על בסיס חודשי. זו הייתה אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר כבר די הרבה זמן. חברות רבות כבר החלו לבנות בוטים לוואטסאפ, כמו חברת  topbot- בניית בוטים לווטסאפ.

עם כל המשתמשים הללו, אין זה מפתיע שחברות מנסות למצוא דרכים חדשות למנף את הפלטפורמה הזו ואת המשתמשים שלה. אחת הדרכים שבהן חברות עושות זאת היא על ידי בניית בוטים עבור WhatsApp. ניתן לתכנת בוטים לענות על שאלות, לספק מידע ואפילו למכור מוצרים מטעם החברה, מה שמאפשר להם למקד לצרכנים בצורה מותאמת אישית מאי פעם. זה גם אומר שמותגים יכולים להציג את המוצרים שלהם בפני יותר אנשים, מה שמוביל למספרי מכירות גבוהים יותר ולהגדלת הזדמנויות הכנסה.

WeChat היא לא אפליקציית הצ'אט היחידה שעבדה על בניית בוטים. WhatsApp גם עבדה על פלטפורמת בוט משלה. החברה השיקה ב-2016 ממשק API של בוט, המאפשר למפתחי צד שלישי ליצור בוטים עבור WhatsApp. ה-API נמצא כעת בשלב בטא ופתוח רק למספר נבחר של מפתחים, אך הוא יהיה זמין לכל המפתחים עד סוף 2017. בוטים הם דרך נוספת לחברות ליצור קשר עם הלקוחות שלהן באמצעות אפליקציות להעברת הודעות, כמו Facebook Messenger ו-WeChat. בוטים הם דרך חדשה ליצור אינטראקציה עם עסקים. הם דרך מהירה וקלה לקבל את המידע שאתה צריך.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!