לאילו עסקים מתאים להפיק סרטי תדמית?

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

עולם השיווק והפרסום של עסקים מלא באסטרטגיות ודרכים שונות שבהן בעלי עסקים יכולים לחשוף את השירותים או המוצרים שלהם אל מול הקהל הרחב או קבוצות מסוימות בו שעשויות לגלות עניין. חשוב מאד למצוא את הדרכים שייחודיות שיכולות לקדם כל עסק באופן נפרד על מנת לעמוד ביעדים ולהשיג את המטרות.

 

מהו סרט תדמית ולמה הוא מתאים כאמצעי שיווקי?

סרטי תדמית הם בעצם סרטונים קצרים שיש להם מטרה אחת ברורה – להכיר את העסק למי שצופה בסרטון. מדובר בהכרות מאד ראשונית ובעצם זוהי יותר חשיפה מאשר הכרות. ברוב המקרים סרטון שכזה לא יהיה אגרסיבי בשיווק שלו (באופן יחסי לדרכי שיווק אחרות שקיימות ונחשבות לנפוצות ופופולריות) אלא המטרה שלו תהיה לגרום לצופה להבין שיש בעסק משהו שיכול לעניין אותו או אפילו לסייע לו. בעזרת ההכרות הזאת עם עצם קיומו של העסק והבנה מה העסק מציע מבחינת שירותים או מוצרים – הצופה ירצה בעצמו להעמיק את ההכרות, הוא ירצה ליצור קשר או לבדוק איך הוא יכול להפוך ללקוח מן המניין וכמובן יברר את כל מה שדרוש לצורך רכישה.

 

תהליך ההפקה של סרטון תדמיתי

אין זה פשוט להפיק סרטי תדמית לא בגלל קשיים טכנולוגיים אלא בגלל שהם חייבים להיות מופקים בהתאמה אישית עבור כל עסק בנפרד. כיום ידוע שנדרש אפיון מעמיק אודות כל מה שקשור לא רק לעסק אלא בעיקר לקהל היעד שאליו אמור לפנות הסרטון. כאשר יש לעסק כמה קהלי יעד שונים – ייתכן ויגיעו למסקנה שנדרשים כמה סרטוני תדמית על מנת שכל אחד יתאים לקבוצה אחרת באוכלוסייה שאליה פונה הסרטון. יש חשיבות לשפה שבה ידברו בסרטון, למוצרים או השירותים שיחשפו בו, לאורך שלו ולהתאמה שלו לפלטפורמה שבה הוא אמור להיות מוקרן. בהרבה מאד מקרים סרטון תדמית שכזה יהיה החשיפה הראשונה של הצופה עם העסק ולכן יש חשיבות אדירה למתן תשומת לב לפרטים הקטנים וכמובן לאיכות הגבוהה והמקצועיות שבה הסרטון חייב להיות מופק. זה מה שיבטיח שהצופים ישתכנעו ויסכימו לפנות אל העסק ולתת צ'אנס לשירותים או המוצרים שלו. סרטי תדמית – כפי שנרמז מהשם שלהם – נועדו לבנות תדמית טובה, חיובית ואמינה אודות העסק בקרב מי שיצפה בהם ומכאן החשיבות והתרומה שלהם לאמון שייתנו הלקוחות בעסק.

 

סוגים שונים של סרטוני תדמית לעסקים

כאמור – חשוב מאד להבין שסוג מסוים של סרטי תדמית לא בהכרח יתאים באופן גורף לכל סוגי העסקים וזו נקודה חשובה מאד. כיום אפשר להפיק סרטונים שונים ולכל אחד מהם יהיו המאפיינים והתכונות שלו. יש סרטים שישתתפו בהם המנהלים של העסק או מי שעובד בו, יש סרטוני אנימציה שמהווים הכרות ראשונית נהדרת עם העסק, יש סרטונים שעוסקים במיתוג ויצירת אמון בקרב הלקוח הפוטנציאלי שצופה בסרטון ויש סרטונים שיתבססו על עדויות של לקוחות מרוצים ונאמנים לעסק או למותג. יש סרטים, למשל, שמיועדים לצפייה על ידי עובדי העסק על מנת לחזק את הקשר איתם וכך להעלות אצלם את התפוקה והעבודה היעילה. את הסרטים האלה מקרינים בערבי חברה או אירועים של כלל העובדים. סוג נוסף של סרט תדמית יהיה סרט הדרכה – איך הלכה למעשה עושים שימוש במוצר של העסק או איך שירות זה או אחר שהעסק מציע יכול לעזור ולפתור בעיה שיש ללקוח ולפעמים הלקוח בעצמו אולי אפילו לא מודע אליה. כל אלה הם סוגים שונים של סרטונים תדמיתיים וכל אחד ישרת סוג אחר של עסק או של קהל יעד וישיג את המטרות הדרושות.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!