מה צריך לדעת לפני שמתחילים שיווק בפייסבוק?

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

פייסבוק הייתה ועודנה אחת מהפלטפורמות האידיאליות לשיווק עסקי. אם בא לכם להגדיל את כמות הלקוחות שפונים אליכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות פייסבוק. עם זאת שיווק בפייסבוק זוהי לא משימה קלה, לכן לרוב פונים לאנשי מקצוע שיעשו זאת. אם בכל זאת בא לכם לפרסם בעצמכם, יכול להיות שתצליחו לעשות זאת בהצלחה. אך יש כמה דברים חשובים שחובה להכיר לפני שיוצאים לדרך בהקשר הזה. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם מתחילים לשווק על עיוור. המון בעלי עסקים שמשווקים ללא תוכנית סדורה ימצאו את עצמם מפספסים ולא עומדים בציפיות.

 

שיווק בפייסבוק לוקח זמן

זה נכון כי את התוצאות על העבודה אותה אתם עושים ניתן יהיה לראות באופן מידיי. עם זאת עד שלומדים את האלגוריתם ועד שבונים תוכנית מדויקת זה לוקח זמן. לעיתים תבצעו כמה פרסומים עד שתתחילו לראות את התוצאות הרצויות. יש כאלה שמספרים כי רק לאחר כמה קמפיינים שונים, הם השיגו את התוצאה שחלמו עליה. לכן תהיו עם סבלנות ואל תשנו את כל התוכניות בשל כך.

 

תנתחו את קהל היעד

מה הופך את השיווק בפייסבוק ליעיל ואפקטיבי? התשובה היא היכולת לנתח את קהל היעד ולהתאים את הפרסום עבורו. לא כולם יתעניינו בפרסום שלכם, יש כאלה שבכלל לא קשורים אליכם בשום צורה. שיווק בפייסבוק מאפשר לכם לקטלג את קהל היעד ולבחור למי תרצו שהפרסום יגיע. בכל פעם מחדש תוכלו למקד את הפרסום לקהל יעד ספציפי ושונה. היכולת להגיע לקהל יעד רלוונטי יהפוך את הקמפיין שלכם לעוצמתי ומשמעותי.

 

תזמון נכון של הפוסטים

על מנת להתחיל שיווק בפייסבוק יש צורך לתזמן בצורה מדויקת את הפוסטים אותם תעלו. מצד אחד הפוסטים צריכים להיות שוטפים, אך גם תצטרכו לדאוג שלא יהיה עומס. בו בזמן השעה בה תעלו את הפוסט יכולה להיות קריטית בהיקף של חשיפתו. תחשבו היטב מתי כדי לכם לעלות את הפוסט ואיך תוציאו ממנו את המירב. גם אם עשיתם טעות פעם אחת, ניתן יהיה ללמוד זאת לפעם הבאה.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!