ביטוח מקיף – לא חייבים לקנות דרך חברת ביטוח

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

ישנם לא מעט אנשים אשר עדיין מתעקשים לקנות ביטוח לרכב אצל חברות ביטוח. מאחר ובמשך שנים רבות זה מה שהם נהגו לעשות, אזי שהם ממשיכים לנהוג כך מתוך הרגל. זאת למרות שישנן אופציות הרבה יותר טובות וזולות היום.

אחד המרכיבים המרכזיים עבור ביטוח לרכב, הוא ביטוח מקיף. ביטוח אשר מאפשר לנו ליהנות מכיסויים רלוונטיים בהקשר של גניבות, פריצות, חבלות, נזקים הנגרמים לרכב כתוצאה ממעשה של גורם חיצוני או מסיבה אחרת, בין אם זה בזדון ובין אם לאו. מדובר על סט רחב של כיסויים שיכולים לשרת אותנו על מנת שנוכל להשתמש ברכב באופן תקין, או לחילופין, לקבל רכב אחר.

כאמור, בעבר היה נהוג לרכוש פוליסות דרך חברות או סוכנויות ביטוח. היום לעומת זאת, ישנם גורמים נוספים שיכולים לעזור בנושא. למשל, אפשר למצוא דרך גופים פיננסיים שונים איתם אנחנו באים במגע בחיים הפרטיים שלנו דרך בית העסק. מדובר על גופים שהרחיבו את קטלוג המוצרים והשירותים שלהם במשך השנים והחליטו להיכנס גם לתחומים של ביטוחים.

איך אנחנו יכולים לרכוש דרכם ביטוח מקיף?

נניח ואנחנו מחזיקים ברשותנו כרטיס אשראי של חברה מסוימת, דוגמא ויזה, אז יש לנו אפשרות לבדוק האם החברה מציעה לנו גם אפשרות לרכוש דרכה מוצרים נוספים, למשל, ביטוח מקיף. ייתכן מאוד שיהיה לנו הרבה יותר משתלם לרכוש דרכה מאשר דרך חברת הביטוח. זאת למרות שמדובר בחברת אשראי.

אנחנו צריכים לבדוק מה החברה מספקת לנו, באילו תנאים, מה העלויות ובהתאם לכך להחליט האם היא יכולה להציע לנו את השירותים הרלוונטיים, עם הכיסויים הנדרשים. עלינו לבחון את סך הכיסויים מצד אחד ומצד שני את העלויות שנידרש לשלם בשביל שנוכל ליהנות מהפוליסה. כמו כן, חשוב שנבדוק איך החברה מספקת את השירות שלה, עד כמה השירות שלה מהיר, אמין, ואיכותי. עלינו לזכור, נידרש לשירות של החברה במצבים שונים ולא בהכרח נעימים, לכן חשוב שנוכל לסמוך עליה שאכן תספק אותו כמו שאנחנו רוצים.

למה משתלם לקנות ביטוח מקיף אצל גורם חיצוני?

ישנן שלוש סיבות מדוע משתלם לקנות ביטוח מקיף בצורה כזו ולא אצל חברת ביטוח:

סיבה ראשונה, אנחנו יכולים למצוא שורה ארוכה של הטבות, ורעיונות מקוריים שלא כל חברת ביטוח יכולה ורוצה להציע לנו. אנחנו יכולים למצוא מסלולים שונים ומגוונים לשם כך.

סיבה שנייה, חברות אצלן אנחנו מבצעים פעולות פיננסיות שונות, ירצו לגרום לנו להמשיך ולעבוד איתן. לכן הן גם יציעו לנו הצעות הרבה יותר אטרקטיביות, הצעות שיכולות להתאים לנו באופן אישי.

סיבה שלישית, מדובר על תהליך שיכול להקל עלינו מבחינות רבות, בפרט בהיבט הזה שאנחנו משלבים מספר דברים תחת אותה חברה ולא מפזרים את זה בין חברות שונות.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!