ביטוח נסיעות – לכל מקום שתיסעו, אל תשכחו לקחת איתכם פוליסת ביטוח

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

ישראלים אוהבים לנסוע לחו"ל. זה לא סוד. לא משנה אם זו תקופה תיירותית או לא, הם טסים. נופש של סופשבוע, נסיעות לשבוע שלם, טיולים ארוכים, קפיצות קצרות ליוון, קפריסין או אפילו לונדון. לא מוכנים לוותר על שום יעד, בכל זמן אפשרי.

נסיעה לחו"ל דורשת התארגנות מוקדמת, טיסות ולינה. היום אפשר לעשות הכל דרך האינטרנט ותוך זמן קצר להחזיק ביד כרטיס טיסה והזמנה לבית מלון. מכאן והלאה, כל מה שנותר זה לחכות למועד הנסיעה, לארגן תיק ולהזמין מונית לשדה. אך יש דבר אחד שחשוב מאוד לעשות לפני שיוצאים את גבולות הארץ. רכישת ביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח זכות, אף אחד לא מחייב אותנו לרכוש אותו, אך חשוב מאוד שאנחנו נעשה זאת ולא נוותר. זו אמורה לספק לנו כיסויים רלוונטיים במקרה שאנחנו מוצאים את עצמנו נדרשים לפרוצדורה רפואית או להבדיל, אם חס וחלילה אנחנו מאבדים או נגנבת לנו הכבודה. אם לא נרכוש פוליסה, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב מאוד לא פשוט, בו נידרש לשלם על הכל מהכיס שלנו.

לפני שנסביר מה כוללת הפוליסה וכיצד היא פועלת, חשוב לציין, קיים יתרון נוסף וחשוב מאוד לפוליסת ביטוח נסיעות. אם חס וחלילה, אנחנו לא יכולים לטוס מסיבות מסוימות, אזי שהפוליסה יכולה לכסות חלק מהוצאות הטיסה. מאחר ואנחנו לא נקבל החזר מחברת התעופה על ביטול, אזי שעלינו לרכוש פוליסה שתכסה חלק מההפסד.

 

מה כוללת פוליסת ביטוח נסיעות וכיצד ניתן להפעיל אותה?

הפוליסה כוללת שורה ארוכה של כיסויים המתייחסים לפרוצדורות רפואיות שונות. לדוגמא: ביקורים אצל רופא, צילומים, אשפוזים, בדיקות, רכישת תרופות ועוד. הפוליסה גם מתייחסת למקרים של חילוץ והצלה וכן הטסה לארץ במידה ויש צורך בכך.

אם אנחנו לא רוכשים ביטוח נסיעות, אין שום גורם אחר שמכסה אותנו ואז כל ההוצאות ייפלו עלינו. במקרה ואנחנו רוכשים פוליסה, אז יש לנו אפשרות לקבל החזר עם חזרתנו ארצה וכן בתנאים מסוימים, אנחנו יכולים לקבל החזר אונליין בזמן שהותנו בחו"ל, על ידי הגשת תביעה באופן מיידי. זה יכול לחסוך לנו הרבה מאוד זמן, טרחה וכמובן להקל עלינו מבחינה כלכלית אם נאלצים לבצע הוצאות כספיות משמעותיות בעת שהותנו ביעד אליו נסענו.

 

איפה ניתן לרכוש ביטוח נסיעות ומה צריך לבדוק לפני כן?

היום, אנחנו לא צריכים לפנות לחברת ביטוח בשביל לרכוש ביטוח נסיעות, יש לנו אפשרות לעשות זאת בתנאים אטרקטיביים גם דרך חברת האשראי שלנו. החברה תספק לנו פוליסה מותאמת לצרכים שלנו, הן על פי אופי וסוג הנסיעה, משך זמן הנסיעה והיעד אליו אנחנו נוסעים וכן על פי המצב הבריאותי שלנו.

לפני שאנחנו רוכשים פוליסה, רצוי לבדוק מה בדיוק היא כוללת, מה התנאים המופיעים בה וכמובן אילו כיסויים באילו סכומים היא מציעה לנו.

טיסה

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!