קידום אתרים ממומן

חברת השיווק הדיגיטלי המובילה בישראל!

קידום אצרים ממומן מהווה שיטת פרסום באינטרנט אשר מאפשרת כיום לכל בעל עסק או כל אדם המעוניין לשווק את עצמו, לרכוש מודעה שתופיע בעמוד הראשון במנוע החיפוש גוגל. מטרתו של קידום אתרים ממומן הוא לאפשר לעסק לקבל את החשיפה הגבוהה ביותר לקהל היעד הפוטנציאלי שלו. כידוע כיום, כמעט כל אדם המעוניין בשירות או מוצר כלשהו, יבצע חיפוש באמצעות גוגל אודות המוצר או השירות הרלוונטי לו. רכישת מודעה ממומנת אשר תופיע לגולש בעת חיפוש של מוצר או שירות שמספק העסק שרכש את המודעה, יכולה לסייע לעסק לגרום לגולש לבחור דווקא במוצריו או שירותיו על פני העסקים המתחרים לו.

כיצד פועלת שיטת קידום אתרים ממומן?

שיטת שיווק באמצעות קידום אתרים ממומן, מתאימה בעיקרים עבור אתרים שהתוכן שלהם דל. מטבע הדברים, האתרים הללו לא יוצגו בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות בעת חיפוש רלוונטי של גולש. קידום אתרים ממומן יאפשר לאתרים הללו להופיע בין תוצאות החיפוש בקטגוריית החיפוש הממומנות הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש. כמו כן, גם עסקים שמעוניינים בפרסום מידי, יכולים לבחור בשיטת הפרסום הממומנת בגוגל על פני שיטת קידום אתרים אורגנית,  אשר התוצאות שלה אינן נראות בטווח זמן קצר.

קידום אתרים ממומן רלוונטי מאוד גם עבור עסקים המעוניינים לפרסם מבצע כלשהו שתקף רק לפרק זמן קצר, הרי שבאמצעות קידום אתרים ממומן, תהיה לכם אפשרות לחשוף באופן מיידי כמה שיותר גולשים למבצע הזמני של העסק המפורסם באתר שלכם.

איך עובד קידום אתרים ממומן?

כל עסק יכול להשתמש כיום בשיטת קידום זאת. כל שעליו לעשות זה לפתוח משתמש בגוגל אדוורדס ולהשלים את כלל תהליך פרסום המודעה הנדרש במסגרת יצירת קמפיין ממומן בגוגל. תהליך הפרסום ידרוש: כתיבת נוסח מודעה, הוספת קישורים לאתרים אליהם המודעה תוביל, קביעת ביטויי המפתח הרלוונטיים להצגת המודעה וכן קביעת שעות פרסום המודעה.

התשלום על שיטת קידום ממומן בגוגל יתבצע בהתאם לכמות הקליקים שהוקלקו על המודעה. המחיר לקליק על המודעה יוגדר בהתאם למילות המפתח שתבחרו עבור הקמפיין ופרמטרים נוספים ויוצר הקמפיין לא יחויב על כל פעם שהמודעה תוצג לגולשים, אלא רק בכל פעם שגולש הקליק על המודעה.

יתרונות קידום אתרים ממומן

לקידום אתרים ממומן ישנם לא מעט יתרונות:

היתרון הראשון הוא כמובן הפרסום המיידי שהוא מעניק.  בשיטת קידום זאת, אין צורך להשקיע זמן רב בקידום האתר וכן, ניתן לפרסם בכל זמן מתוך הנחה שכאשר הקמפיין יתבצע בצורה טובה, הוא יגיע לקהל היעד שלו.

יתרום נוסף גובל בבחירת מילות המפתח אשר יובילו למודעה. בשונה מהקידום האורגני, בשיטת הקידום הממומן ניתן לבחור במילות מפתח יצירתיות מאוד וזאת בכדי להרחיב את טווח החיפוש שיציג את המודעה לגולשים.

יתרון נוסף הוא האפשרות לקשר את המודעה לאתר, בלי קשר לתוכנו, כך שגם אם יש לכם אתר אינטרנט דל, גולשים יוכלו להגיע אליו דרך חיפוש בגוגל.

קידום ממומן באינטרנט מהווה כיום שיטה יעילה ואיכותית עבור שיווק ופרסום ועל כן, אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר באופן עצמאי, חשוב שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, שיפיקו מהקמפיין הממומן שלכם את המרב.

אז מה היה לנו בכתבה:

טכנאי מחשבים

טכנאי מחשבים

חרטנו על דגלנו להביא שינוי בשוק ולהפוך את כל העולם המחשוב לזול ונגיש הרבה יותר.

הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!